Wednesday, December 4, 2013

Kisah Kami Bersama Omega Guard SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam ceria untuk semua...
Omega Guard SHAKLEE merupakan supplement pertama yang saya beli untuk anak-anak...Waktu saya beli tu memang tujuan utamanya nak jadikan sebagai makanan tambahan untuk anak-anak saya...Kebetulan anak-anak lebih mengemari ayam berbanding ikan...Haaaaa...Tu disebabkan dah terpengaruh sangat dengan Upin Ipin ler tu...Sket-sket nak ayam goreng...Sket-sket nak ayam goreng...Tak pernah pun diorang minta ikan goreng kat saya...
Saya pernah dengar dan baca yang kalau nak anak-anak pandai, bagi la makan ikan banyak-banyak...Sebab dalam ikan nie ada Omega 3 yang kaya dengan DHA dan EPA...Yang baik untuk perkembangan otak...Tapi masalahnya anak-anak saya nie kurang makan ikan...Jadi saya decide untuk dapatkan Omega Guard SHAKLEE untuk anak-anak...Anak-anak makan Omega Guard SHAKLEE ni kunyah gitu jer...Dah macam Chewable Vita C plak...Hehehehe...

Syukur alhamdulillah sejak bagi anak-anak saya makan Omega Guard SHAKLEE...Saya dan suami dapat lihat keberkesanan dan kebaikan Omega 3 yang terkandung dalam Omega Guard SHAKLEE nie...Tapi bukan la makan hari nie esok dah nampak kesannya...Hihihihihi...

Memang seronok sangat bila tengok dan dengar Qistina dah boleh membaca...Daya ingatan dah makin kuat dan tajam...Kalau dulu feedback dari teacher di tadika, mengatakan dia lambat sedikit berbanding kawan-kawannya...Tapi kini dia dah boleh membaca...Dan dengan latihan yang lebih kerap insyaallah dia akan menguasai pembacaan...

Syukur alhamdullilah juga sekarang nie Qistina dah nak habis IQRA 3...Insyaallah sebelum naik sesi persekolahan Januari nie dah beralih ke IQRA 4...Rasa berbunga-bunga sangat bila dengar dia mengulangkaji IQRA waktu kat rumah...
 Qaleesya pun makin aktif sekarang nie...Sesuai dengan usia yang akan mencecah 3 tahun Jun depan...Jadi fokus saya dan suami agar Qaleesya dapat membaca lebih awal berbanding kakaknya Qistina...
Sebagai ibu bapa, kami mahukan yang terbaik untuk anak-anak...Jadi saya dan suami tak rasa rugi kalau spend duit lebih sket untuk memastikan anak-anak dapat nutrisi tambahan...Semoga anak-anak saya lebih cergas dan cerdas...Insyaallah...
Anda di luar sana juga perlu mengambil Omega Guard SHAKLEE sekiranya anda : 
  •  Ibu mengandung - perkembangan otak bayi dalam kandungan, mengurangkan risiko lahir pramatang dan mengurangkan alahan bayi selepas bayi dilahirkan.
  • Ibu menyusu - perkembangan otak bayi 
  • Kanak-kanak - 0 hingga 6 tahun merupakan peringkat umur yang sangat kritikal di mana pertumbuhan otak yang pintar perlu makanan yang kaya dengan asid lemak Omega 3, DHA dan EPA.  Juga bagus untuk sistem imunisasi kanak-kanak, mengurangkan asma dan eczema
  • Individu yang ingin mengawal berat badan - Omega 3 meningkatkan hormone Leptine yang mengawal selera makan dan membakar lemak lebih cepat 
  • Individu yang ingin meningkatkan daya ingatan dan kepekaan dan kecekapan kerja
  • Lelaki yang pentingkan kesihatan - memelihara dari penyakit jantung, strok, obesiti, kencing manis
  • Wanita yang pentingkan kecantikan - untuk kulit yang lebih flawless dan untuk kesihatan tulang dan sendi
Omega Guard SHAKLEE mengandungi Omega 3 yang kaya dengan DHA dan EPA.  
Untuk dapatkan Omega Guard SHAKLEE dengan harga promosi...
Hubungi/SMS/Wassapp 
Lynn Huraiza - 0137660226
Ezal Huraiza - 0167125226

No comments:

Post a Comment