Friday, December 20, 2013

Kulit Sensitif Atasi Dengan Herbal Blend Multi Purposed Cream SHAKLEE

Assalamualaikum...

Sejak akhir-akhir nie saya dapati kulit saya makin sensiitf...Memang tak boleh salah makan sket...Mesti timbul gatal-gatal...Dan bila dah gatal tu tangan dah comfirm la nak menggaru jer...Adooooooiii...Saya pernah ke klinik dan doctor cakap kulit saya sensitif disebabkan perubahan hormon dalam badan...Kebetulan sejak melahirkan anak ketiga saya ambil Pil Perancang Noriday...Dan mungkin disebabkan hormon yang tak stabil dan makan pulak yang alahan memang kulit saya makin sensitif...

Solution yang doc berikan adalah ubat krim dan apabila gatal memang saya kena apply krim tu...Tapi sejak bersama SHAKLEE saya bertemu dengan Herbal Blend Multi Purposed Cream...Cream yang sangat banyak kegunaannya...Bahkan selamat digunakan untuk semua peringkat umur...


 Saya memang dah jatuh cinta dengan Helbal Blend Multi Purposed Cream nie...Salah satu sebabnya bila saya apply cream nie saya akan rasa sejuk kat kawasan yang gatal-gatal tu...Dan yang paling syok rasa gatal tu memang cepat hilang...Cream nie cepat meresap kat kulit kita, tidak berminyak dan yang paling penting bau cream nie sangat menyenangkan...Hihihihi...Bau menthol seperti peppermint...Memang best...

Selain daripada menghilangkan gatal-gatal...Herbal Blend Multi Purposed Cream nie terbukti berkesan merawat tumit kaki yang merekah...Yang nak tumit kaki yang tulus mulus tu...Meh apply cream nie every night sebelum tidur...Insyaallah dalam masa 2 minggu pakai dah nampak kesannya...


 Untuk bayi yang alami masalah Eczema pun boleh juga apply cream nie...Sapu nipis-nipis kat kulit yang sensitif tu insyaallah Eczema akan mula berkurangan...

Untuk pengetahuan semua harga cream nie pun tak ler mahal mana pun...Harga jualan RM27.50...

Untuk tempahan 
Contact/SMS/WASSAPP 
Lynn Huraiza 0137660226
Ezal Huraiza 0167125226
SHAKLEE ID : 914534

No comments:

Post a Comment