Monday, October 26, 2009

::SALAM MESRA::

Assalamualaikum & Salam Mesra...


Ini merupakan kali pertama saya membuat pembaharuan dalam hidup saya...Menulis bukanlah salah satu minat saya sejak di bangku sekolah...Namun lambakan blog-blog di alam cyber sejak akhir-akhir ini membuka minda saya untuk mencoretkan sesuatu di sini...


Saya memilih topik berkaitan dengan lelaki vs perempuan untuk dikupas di dalam blog ini...Blog ini juga akan memberi info kepada para pembaca tentang pelbagai aspek kehidupan seperti contoh sifat lelaki & perempuan, fesyen, kewangan dan macam-macam lagi...


Saya mengharapkan para pembaca dapat memberikan komen pada setiap posts di blog ini...Semoga segala info-info yang dipersembahkan sedikit sebanyak dapat membantu para pembaca untuk mengenali hati budi pasangan masing-masing...

Segala yang buruk datangnya dari kesilapan saya sendiri dan yang baik itu datangnya dari ALLAH S.W.T...Salam perkenalan untuk anda semua...Jumpa lagi di post saya akan datang...

No comments:

Post a Comment